Home

Iedereen draagt regelmatig parfum en ook veel mensen hebben hun signature scent; een geurtje die iemand altijd draagt, het is herkenbaar voor die persoon. Geuren van parfums doen je ergens aan denken, aan een moment, een persoon of wellicht iets anders wat dicht bij je staat. 

Misschien houd je van frisse bloemige geuren, of wellicht houd je van zware houtachtige geuren; iedereen heeft een voorkeur voor parfums. Ik vind dat veel parfums op elkaar neerkomen als je ze in de parfumerie uitprobeert. Je hebt de categorie zoet, fris, zwaar en geuren die daar tussenin schommelen. Soms ruik ik zoveel mensen die ongeveer hetzelfde geurtje dragen, dat ik geen onderscheid meer kan maken.

Nu heb ik enkele opmerkelijke en vreemde parfums ontdekt, waarbij ik dacht: wie wil daar nu naar ruiken?! Deze geurtjes zijn duidelijk ontwikkeld voor mensen die echt een eigen signature scent willen, met bijvoorbeeld een parfum die naar sushi ruikt. Hoe bizar? Dit is alleen niet alles hoor. Kijk hieronder voor nog meer gekke geuren!

“Something smells fishy”

Smell like a MacBook

Hmmm.. Bacon

Voor de echte boekwurmen

Voor een fancy BBQ feestje?

Voor een fancy BBQ feestje?

Geef een reactie

