Home

Altijd als ik een Amerikaanse feel good movie kijk en iemand in de film een huwelijksaanzoek doet, moet ik even zuchten. Altijd wordt iemand ten huwelijk gevraagd op een té cheesy manier: in een restaurant de ring in het dessert verstoppen, onder de boom waar de eerste kus gebeurde, etc. Films bevatten meestal op dat gebied cliché scènes die naar mijn smaak (te) mierzoet zijn.

Ik als niet romanticus vind deze films allemaal te gepolijst en perfect. Van mij hoeft het allemaal niet zo romantisch. Daarom ging ik op YouTube een paar grappige en originele huwelijksaanzoeken kijken. Ik kwam er eentje tegen die ik wel het delen waard vond; hij is een beetje gemeen, maar zeker origineel! Kijken dus!

Geef een reactie

