Home

Om het afgelopen jaar samen te vatten, ben ik eens op zoek gegaan naar verschillende hypes die vorig jaar prominent aanwezig waren. Iedereen wist ervan en velen deden eraan mee. Ik ben er nu eerlijk gezegd helemaal klaar mee, in 2013 mag er wat mij betreft wel iets nieuws komen!

YOLO
YOLO is een woord dat in 2012 iets te vaak gezegd is, nu mag het wel weer stoppen! Het was even grappig – ofja eigenlijk belachelijk en daardoor grappig – maar daarna was het gewoon klaar..

Fifty shades of grey
Ik heb de reeks zelf nooit gelezen en ben er nooit aan begonnen, dus eigenlijk kan ik niet oordelen. Maar ik weet wel dat ik niet de enige ben die helemaal klaar is met de hele hype rondom de boeken. Het lijkt wel uit de hand te lopen, zoals het verhaal zelf ook een beetje uit de hand loopt..

Psy’s Gangnam Style
Deze man heeft 2012 veroverd met zijn grappige nummer Gangnam Style, maar dit nummer moet niet te vaak door je trommelvliezen suizen. Het was leuk in het begin, maar nu wordt het nummer vervelend en hopelijk is het nu een beetje afgelopen met dat ge-op-op-op-op-oppan gangnam style.

Project X feesten
Na het fiasco dat in Haren plaatsvond afgelopen jaar, werd het ene na het andere zogenaamde Project X feest georganiseerd. Het is uit de hand gelopen sindsdien en het geeft alleen maar een grote puinzooi!

Duckfaces
Vooral na de opkomst van Instagram is deze pose wel erg populair geworden. Vooral jonge meiden staan met een duckface op de foto. Ze moeten vast gedacht hebben: lipjes getuit en borstjes vooruit. Nou, het ziet er idioot en vooral ordinair uit, weg ermee!

Ben ik voor jouw gevoel nog belangrijke – vooral belachelijke – hypes vergeten? Laat een reactie achter en wie weet komt hij er wel bij te staan! Happy 2013!

One thought on “2012: Foute hypes recap

  1. Pingback: 2012: Foute hypes recap #2 | smalle straatjes

Geef een reactie

