Home

COLUMN – Ben jij die antirookcampagne van ‘Roken is zóóóó’  ook kotsbeu? Toen ik de reclames voor het eerst op TV zag werd ik al moe. Elke idioot weet dat dit niet gaat werken om roken tegen te gaan. Zogenaamd willen ze roken onthippen door de campagne vanuit niet-rokers te laten zien. Nou, als dat hippe niet-rokers zijn eet ik m’n schoenen op.. Als ik zou roken, zou ik niet denken: “Shit, waar ben ik aan begonnen. Ik moet hier echt mee stoppen!” als iemand mij zegt dat roken zóóó panfluit spelen is.. De panfluit is een prachtig instrument meneer dikzak!

Ik heb iets veel gavers gevonden wat roken tegen zou kunnen gaan. Deze enorm vieze antirookcampagne van de Britse overheid zal je shockeren. Als je in Engeland sigaretten koopt en deze opsteekt, zal de sigaret veranderen in een kloppende tumor. Te ranzig en apart voor woorden, maar wel een potentieel goede campagne om die vieze gewoonte tegen te gaan. Van mij mogen ze dit overal introduceren, het is een schot in de roos!

Kijk hieronder de commercial:

Geef een reactie

