Home

Apple

Dat deze op nummer 1 zou eindigen was niet een heel grote verrassing. Ik realiseer me dat ik mezelf nu in de vingers snijd als vertrouwd Apple gebruiker. Apple is een interessant merk. Qua reclamecampagnes houdt het merk het altijd classy en ingetogen. De geruchten vooraf, dat is de reclame van Apple. Ik zie het merk altijd als Ajax; meest geliefd en meest gehaat. Er bestaan pro en anti Apple mensen, allemaal met een hoog statementgehalte.

Ondanks dat ik een waar Apple fan ben (het zijn allemaal zulke fijne en doeltreffende apparaten) moet ik toegeven dat dit een massamerk is. Als je het merk hebt hoor je erbij. Waarbij dat weet ik absoluut niet, maar Apple gebruikers zijn wel vaak type’tjes! Over dit merk hebben mensen zulke uitgesproken meningen, dat was voor mij de conclusie: Apple nummer 1!

One thought on “Massamerk #1

Geef een reactie

