Home

Vans

Dit schoeisel is overal in het Nederlandse straatbeeld waar te nemen. In andere landen zie ik ze echt lang niet zo vaak voorbij komen. De schoen zelf is qua uiterlijk vrij simpel, maar dat maakt het weer leuk. Vind ik! Ik geef hierbij toe dat ik ooit mee ben gelopen met deze hype. Ik heb namelijk een oud paar zwarte Vans in mijn kast staan, met losgelaten zolen en een tiental gaten inclusief. Dit zeg ik erbij om de slechte kwaliteit van deze relatief dure skaterschoen te benadrukken.

Ik weet dat het model schoen voor minder te krijgen is, met wellicht dezelfde – of zelfs betere? – kwaliteit als die van Vans. Maar toch wil iedereen per sé voor het merk gaan. Ondanks dat deze hype aan het wegebben is, vind ik het een waardige nummer 3 voor in mijn lijstje!

Geef een reactie

