Home

Wat kan ik zeggen? Nicki Minaj is een wandelende kermisattractie. Ze komt met kapsels, daar word je bang van. Iedere keer als ze weer een nieuwe suikerspinnencoupe heeft, denk ik: “Erger dan dit kán gewoon niet!” En, jawel, miss Carnaval krijgt het toch iedere keer weer voor elkaar.

Voor Nicki is dit misschien een handelsmerk, zoals Lady Gaga dat ook heeft. Maar weet je wat ik het zorgwekkende gedeelte van het Nicki gebeuren vind? Dat heel YouTube bomvol staat met tutorials, genaamd “How to look like Nicki Minaj”. En geloof me, die filmpjes worden intensief bekeken.

Mensen willen dus daadwerkelijk eruit zien als dat geëxplodeerde verfpalet. Waarom? Omdat ze toevallig beroemd is? Alsjeblieft mensen, dit kan toch niet serieus zijn? Ik zie nu een wereld vol Nicki’s voor me, een beangstigend beeld op z’n minst. Om terug te komen op de YouTube filmpjes. Ik heb er eventjes eentje bekeken. Dit was het resultaat:


Hahaha, nee hoor grapje! Deze heb ik niet gekeken. Maar dit is dus wel serieus, hè? Monster van Lochness is aangespoeld!

Hier het filmpje:


Als je doorspoelt naar 1:00 zie je hoe het meisje er eigenlijk uitziet. Ze is heel knap! Maar door haar travestietenpruik en lagen plamuur is er nog nauwelijks iets van over. Zonde, dood en dood zonde!

Geef een reactie

