Home

Soms weten mannen ook even niet waar ze het zoeken moeten als het om de mode gaat. Hoewel tot enkele jaren geleden de mannelijke mode vrij monotoon en beperkt was, is nu inmiddels het tijdperk aangebroken dat de mannen flink mogen uitpakken als het om kledij gaat. De mogelijkheden zijn ongekend. Het leuke aan deze ontwikkeling is dat het ook met open armen ontvangen wordt. Dus heren: grijp die kans om er met kop en schouders bovenuit te steken. Daar kunnen mensen alleen maar bewondering voor hebben!

Ontwerper J.W. Anderson heeft voor de heren een stel prachtige jurken ontworpen. Je leest het goed: jurken. Ik betwijfel alleen of het ook daadwerkelijk aan zal slaan, want ik zie het niet gebeuren hoor. De bouwvakker uit de buurt die ineens in in een gracieus jurkje over straat paradeert. Het beeld daarvan vind ik storend en het ziet er stiekem een beetje lachwekkend uit.

Meneer Anderson, ik apprecieer je voor je onbegrensde gedachtegang, maar ik denk toch echt dat het niets gaat worden met die jurken. Het is er nog iets te vroeg voor. Wellicht dat het iets gaat worden in een ander tijdperk?

Bekijk hieronder de sexy jurken:

Geef een reactie

